alias Strulia

Jag har viktigt meddelande från juliastrulia!
Hon hälsar att the true story is att jag älskar henne och att alla killar borde go for henne, för hon är singel och snygg och bäst. Nämen, kan det bli bättre?
Nej det kan det ju såklart inte, eller okej jag är asbra jag med, bara så ni vet. hehe .
Jag har blivit utnämnd till matchmakern, okej jag antar utmaningen!
Vi har ju våran lilla tävling här. Frågan är om jag nu är så bra som jag tror,med tanken på att den bästa raggningsrepliken är "hej, jag äter bajs" Hahahahaha, fast den blev omtyckt så den kanske inte är så tokig iallafall.
Mammas fel att jag är så tråkig.

Kommentarer
Postat av: Ester

Glöm inte Ester!!!!!

2008-10-22 @ 17:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0