sjuk

nämlish vemlish kan du varishhh?

Mamma kom hem idag med ett par ridbyxor till mig, och de va så snyggve  att jag inte skulle banga på att ha de i skolan! hehehe, men nu bor jag lite i de.

Idag så dissosierar jag friskis  för jag fick akut sjuktillståndsanfall på matten och drog en lira ipren, så nu mår jag ganksa bra. Jag ville ju bli sjuk men inte nu!!! Jag har ju massa roliga planer som måste genomföras nästa vecka.
T.ex. bion med barrträd, och nu på lördag bär det av till Johan. Jag ska stå för efterrätten (  =tårta), men jag har inte riktigt bestämt mig ännu vad för något jag ska baka.

åhh jag fattar inte hur jag lägger över bilder till datan från min mobil, baajs! eller jag fattar men det fungerar inte... Aja

Kommentarer
Postat av: Anonym

najs blogg

j

2008-10-24 @ 19:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0