palt

Staden igår bjöd på massa trevligheter, så om du möjligtvis ser någon vandra runt i en lila skinnkjol från Urban Outfitters och med en plastbit i örat så kan det hända att det är jag.
Hittade ett par skor som var hur fina som helst från Topshop, fast de kändes för "vanliga" eller nått, och dessutom så var de snordyra. Men jag älskar Topshops skor för de brukar finnas i min stolek, och jag har kommit på varför, jo därför de flesta som har små fötter är unga människor, och unga människor har inga pengar, alltså har de inte råd med ett par dojjor för över lakanet.

Min mentalt köpta sko och Sophies asballa Dr Martens

galet tung halsduk från indiska på galet snygg tjej


M:a va änglalik i apaffären


I min bok är du för evigt Karolin

Sen bar det av hem till Johan där vi skulle äta:

hahaha palt(?)
Paletn var helt okej, hade aldrig ätit det förut men det va gott faktiskt, fast lite konstig.
Jag hade bakat asbra tårta till Mr M som tack för 4792305 låtar och den va också god.
Så körde vi charader där alla skulle  härma johan och jag hittade en asbra bas som jag låtsades att jag var bäst i världen med.
Mycketmycket roligt

kvällens toastmaster, men bilden tycks ha fått hattfnatt

Kommentarer
Postat av: karoooooooooolinnnnnnnn

nu får hela världen se min as arga min hoho!!

2008-10-27 @ 14:26:08
Postat av: melander

haha, vilken bild :P men tack för tårtan, kvällen blev mycket lyckad tycker jag!

2008-10-31 @ 18:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0