be there, or be nobody!

Esters hår kräver tydligen en ny hårfärgning, och vem ställer inte upp om megamysiga-metallMalin?! Drömde inatt att jag skulle fära tillbaka mitt hår men då blev det svart. Uhhä mardrömmar är inte kul haha. Så idag blire fram med plasthanskarna -nu kör vi så det ryker!
Jag har fått något som jag har velat ha jättejättejättelänge. Ett rosa inbjudningskort. För jag är nämligen inbjuden till Paulas "pretty in pink" partaj! WOHOO :D Riktigt längesen man fick en fin inbjudan, jag blir nästan rörd :)
Så så ser planerna ut nästa helg men nu i helgen har vi ett annat fördelsedagsbarn att fira,
nämligen sanna, fekke i snorrviken here i come! Har massaaaaa presenter att inhanda, hmm får se nu.. till 5 personer :D
But by the moment har jag väldigt ont i ryggen, flera sidor matte att räkna och massa tjusiga biologifrågor att göra, annars är allt kalas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0