Björk är ett träd

Jag tror det är höst nu, eller har jag fel?? För nu har det blivit så, att man vaknar upp på morgonen, vet inte om man ska ha dunjacka eller linne, eller gummistövlar eller gladiatorskor, hmm tricky very tricky.
Jag kör regnjacka 4-life, men jag vet inte om jag ska uppdatera míg på jackfronten lite, eller om jag ska hålla mig fast vid latex. Äsch då, jag eelskar min jacka så då har jag den, punkt slut!

Nu är det massa gula löv utanför mitt fönster, det tror jag inte det va igår.
Hade panik i natt för jag var bara tvungen att höra på en viss låt men jag kom inte på vad den hette så då letade jag efter den i 1 h, och bestämde mig för att när jag väl hittar den kommer den ha jättejättestoor betydelse för vad jag "vill" eftersom gud vill att jag ska hitta den låten.
 Såklart var det "Stanna hos mig".

På dagen letade jag däremot jättemycket efter slutlåten till Arn-tempelriddaren, för jag älskar den låten.
 Hanna sa att det va Björk som sjöng den så visst då letar jag väl efter den med henne. Men nej nej, det är ju Laleh som sjunger den,  alla tror visst nu för tiden att allt man inte vetom är av björk, ellerhur Emma?
Men aja, Laleh sjunger om något som jag också vill ha, nämligen snö, gud vad jag älskar
sveriges årstider!!!! <33333333


Kommentarer
Postat av: Anonym

Laleh sjunger snö, ja. Och det är världens sötaste låt!

2008-09-14 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0