en sur strömming

Igår va family and I bjudna över till Esters family,    - på surströmmingspartaj.
Jag hade aldrig smakat surströmming förrut och tyckte att det hela va väääldigt spännande.

Burkarna öppnades och ut kom den äckligaste lukten jag kännt i hela mitt liv, luktade precis som om någon hade lagt världens brakare, trodde aldrig att det skullelukta så mycket.
 Men aja jag brukar inte vara såå kräsen när det gäller mat, så jag kommer nog att gilla det tänkte jag.

Men gud skulle straffa mig om jag beskrev mina känslor för surströmming! Det va det vidrigaste jag någonsin ätit , helt sjukt äckligt!!!!!!!! jag blev alldelse tårögd och jag spyyyyyyr av att bara tänkta på det!

Men som tur va hade jag väldigt trevligt sällskap, och vi hoppade snabt över till efterrätten som va en aning godare


Kommentarer
Postat av: Pyss

Hahaha! Surströmmig e ju gott ju! Men nu har du ju i alla fall prövat :P Visste förresten inte att du hade blogg :O

2008-09-13 @ 18:37:59
URL: http://litenpyssling.blogg.se/
Postat av: EsterH

Hah, det var shissekul att se din reaktion!

2008-09-14 @ 20:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0