The Scientist

Coldplay va världsbäst. Underbart.
Tyvärr så hade vi lite oflyt på vägen, för jag, sanna och leesik stod nästan längst fram i kön, men tvättlina hade inte kommit ännu, och vi hade alla biljetter så då stod jag kvar ute och väntade på henne.
Så när jag och linis sen skulle in så va hela kön borta, och den va inte precis kort.
Och såklart så händer det som inte får hända, min biljett fungerar inte!

Då är den tydligen för onsdagskonserten, för jag köpte den av susanna så jag hade ingen koll alls på det där. Då begav vi oss till biljettgrejen, men surtanten kunde inte göra något för allaallaalla biljetter va slut. Så letade jag upp den av alla vakterna som såg trevligast ut och bölade som en gris om att min biljett va fel, fast hon hörde nog ingenting av vad jag sa, men sen kom två biffiga vakter och pratade med mig, och efter mycket om och men så fick ag komma in, ahhhh jag doooog!!

Hehe sen när vi var inne så hade susannorna tagit sig allra längst fram, och det området hade de spärrat av. Men jag och tvättlina körde med valpögon och sa till vakten vid ingeången "aa men vi stod ju där inne, vi har bara varit och kissat och nu ska vi in till våra kompisar igen" haha han ba "ja men juste, ni sa ju till när ni gick ut så det är lungt!"
jaaa men precis vi köör på det haha full fart! så kom vi allra länst fram och fick se ett av världens bästa band.

min röst = finns inte och det här blev ett lånt inlägg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0