addicted to kent

Hej du glade sjömatros, du ska få min röda ros!

Enligt Javi är jag en potatiskräftätande termofil och kaffe är ju bara så sjukt gott!

Bästa sättet att ladda ner från ett matteprov och ladda upp för ett till dagen därpå måste nog vara att kolla på saving private ryan. Tom Hanks!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dessutom har jag töntigt lite kläder, så i jag kräver en låång shoppingdag! Det är så jag säger det.

När jag blir stor vill jag fylla 18 åååååår. Det är inte alls okej att vara 17!
Men Jocke Berg har då ingen åldersgräns, ADDICTED TO KENT <3
Kanske man redan har förståt, att om man inte har hål i huvudet vet man att det finns en Kentlåt som heter spökstad, därav denna fina bloggs namn

men nu ska vi låta jocke tala för sig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0