jag frestar de flesta och bjuder på det mesta




                                  

                                  

                                   

                                  

                                  

                                  

Världens bästa familjer grillade igår på en altan i sollentuna. Jag och min bästis kom på att vi improviserar en hel del och hon vill kena din kråp imot min. Vi satte upp studsmattan = vår. Passa så man inte blir av med ett finger eller två.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smile with your eyes!



Snoar bilden på mig, jag är ju så snygg!

2009-04-13 @ 17:54:32
URL: http://esteresteresterester.blogg.se/
Postat av: Bruno

Jag har bara ätit kaksmet och choklad iadg, känner att ja behöver bränna kalorier, känner att din studsmatta är ett bra ställe att göra det på, känner att ja saknar dig grovt.

2009-04-13 @ 18:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0