Åka pendeltåg jag e en looser baby för jag har inget körkort

Denna helg = tåg

På saco-mässan i älvsjö insåg vi ganska snabbt att det va rätt mycket folk..
rätt jobbigt...
rätt krävande..
rätt varmt.
så vi kollade lite på name the pet och carolina af ugglas. sen drog vi till hurry curry



5 december firade vi in springaren sanna som blev kompis-dumpad av fredrik
totala restiden under kvällen blev ...... 5,5 timmar
heheh  nykvarn <3
sanna har hela kittet nu, först ska hon dricka vin i sina drinkglas, sen ska hon bada med tvål, raka benen med lödder, smörja in sig med brun-utan-sol, ta på sig sin pyjamas och armband, och kanske kolla i det rosa paketet
kl slog 00:00 och sanna blev 18!!! alla barn var då på tåget, utom sanna för hon åkte tillbaka till sitt legg som låg kvar hemma. hehee






har jobbat vid detta hus på julmarknaden i herrängen hela dagen med carola och sophie
SKOJ!!!!!!!
fixade kransar, barr och bröd.
stod i kassan som va poppis bland folket.
råkade också bryta av en fot på fru ängel

Kommentarer
Postat av: karolin

hehe fett trevlig HELg du hade min sköna, saknarey <3

2009-12-06 @ 22:21:26
URL: http://kkkarolin.blogg.se/
Postat av: Sophie L

jag vill aldrig åka längre än till stkhlm på jätte länge nu!!!! fast herräng va mkt najs:)

2009-12-07 @ 19:09:19
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: susie-q

haha, bra sammanfattning av helgen :) men vem är fredrik?

2009-12-07 @ 21:52:18
Postat av: malin

haha fredrik va nån från nykvarn som när han gick typ sa att han var för olik sanna och typ bröt upp med henne hahahahh så kul om man e elak som jag ;)))

2009-12-10 @ 16:26:37
URL: http://malinsspokstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0