Nu har jag tappat östergötland



Är det snö ute?               ja
Har du ont i nacken?                ja
Vad brukade din pappa säga att han hette till dörrvakter/luck-människor?   Schlavo Van Dovsky
Har du pluggat någon historia som du skulle göra?        nej                                  
Har du däremot fixat med jul-hemlisar?               
ja
Vilken är världens bästa skiva just nu?    KLICKA
Vem har en julgran som är 2,7 m hög?           sanna li............
Vad vill du ha i julklapp?                          snälla föräldrar?
Har du bläck på händerna?                 jaaa (asirri)
Slutar du skolan imorgon som alla andra?  nej (också asirri)
Slutar du skolan nästa vecka på tisdag?      ja.............
Säger din franskalärare "oui" asroligt?       ja
Ska du åka till Berlin över nyår?                JA!
Tänker du lura massa tyskar att du inte fattar vad de säger, och då få dem att säga asroliga saker, fast du egentligen fattar allt?               YEEES
Vad ska du ha för skor i Berlin?         ingen aning!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Har du råkat klippa av en bit av luggen som nu står rakt ut?   ja............
Vem fan har en finne på benet?????   jag      :(


Kommentarer
Postat av: Frans ferdinand

jag hatar annars listor, "vad har du för ögonfärg?" "har du haft sex idag?" WHO CARES??? men den här va ASBRA ju!!! :D:D

och ola är min idol!

2009-12-16 @ 21:02:56
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: susss

vad jobbigt att det finns så många sannor, jag vill ju inte vara sanna li, man kan ju tro att jag är kines!

2009-12-16 @ 22:10:46
Postat av: susss

susss säger:

1) varför försvinner alltid mitt namn från alla kommentarer jag gör

2) det är inget fel med att vara kines, men jag är ju bara inte det...

2009-12-16 @ 22:12:22
Postat av: leesik

ska du säga, susanna lee då? Hallå?? bruce LEE! Största überkinesen som gått på denna jord!!

2009-12-16 @ 23:22:20
Postat av: Frans ferdinand

HAHAHA!!!!!!!!! kines vill ja inte heller va kanske (inget ont om dom!) men asså ÜBERKINES fyfan, vem vill INTE va dt??????? HAHAHAHAHA!!!<3<3

2009-12-16 @ 23:41:01
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: e

haha känner mig träffad av sophies första kommentar....... :P

2009-12-19 @ 18:12:39
URL: http://fuckhighheels.blogg.se/
Postat av: karolin

HAHA EMMA vem gör inte det?! :D:D :P

2009-12-21 @ 00:31:51
URL: http://kkkarolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0