Det känns som om någon har trampat på min arm

En halv tjejvasa blev det idag. Sälen kommer bli galet kul, taggatagga! Gick inte på Krunegård idag, åhh får typ mental ångest, men jag har faktiskt planerat alla konserter så det ska fungera, och jag ska se honom två gånger i sommar !!!!
Nu har tv4 äntligen börjat sända de nya Beck-filmerna, ahh som jag har väntat! Har inte velat se de innan bara för jag har antagit att 4:an kommer visa de minst 17 gånger var. Och jag har typ ett förhållande med de gamla filmerna, eller okej, utan mikael persbrandt skulle det inte finnas något förhållande. Däremot har jag fått ett galet sug efter att se på Mio min Mio filmen!! Det var hur längesen som helst jag såg den, jag och emma ska hyra den någondag. Undra om man kan hyra en såndär osynlighetsmantel som han har? Isåfall vill jag ha en


Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja ser dig aldrig liebling, vart e du? <3

2009-02-05 @ 19:56:24
URL: http://hejbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0