NATTROND

Nu ska vi inte verkligen inte prata om vad jag har ätit idag, det tycker jag är extremt onödigt. Kan däremot medge att jag hade kunnat dela med mig lite till barnen i afirka. Nu är det mästarnas mästare på tv, pappas favoritprogram, och jag ska fixa årets första semla nu så jag gör honom sällskap. Top model  = (Y) visas också, men det spelas som vanligt in. Jag trodde jag skulle orka släpa mig till skolan idag, men nixpix det tyckte inte mina baciller så jag stannade hemma och sjukanmälde mig. Imorgon äre livslustdagen. JAG VILL!!!!!!!!! dumma dumma baciller, hade lite sjuksnack med fotograf emma, vi beslöt oss att kuckelimuckmedicin är det bästa knepet. heheheh jag är smittad heheheh okej semla nästa aufwiedersehen

foto ; http://fuckhighheels.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Julia

Vilka babes!!! SUPERFIN bild!!!!!

2009-02-11 @ 22:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0