And men? MEN?

Hehehe jag e världens dåligaste bloggerska, krashar statistiken totalt när man låter datorn vila lite.

Emma kör banandiet, jag kör tediet. Hemska kemiprov asså. Har hittat en pennvässare(!) Jag är verkligen konstig, jag pratar heeela tiden med mig själv, när jag inte sjunger förstås.

Hannabanana åker till Venezuela snart och blir borta i 4 månader, då blir jag solokvist.
Men nu är det bara 42 dagar kvar till världens bästa utländska band på cirkus!!!!!!

Och sportlovet kommer bli superkul;
först Sälen med trevliga tjejer + tjejvasan
bloc partyyy
sen planer för tomma hus lite överallt , vilket betyder invasion av stockholms-aliens.
(och jag ska då laga enormt god mat är det planerat)

JAG HAR EN MAGTRÖJA

spinning  to be continued


(ska skaffa ffffeta snygga magen till i sommar så det så, då blire lir hörru me magen !!)



Kommentarer
Postat av: matte

världens bästa utländska band = BLOC PARTY :D:D:D



tagga tagga tagga

2009-01-14 @ 22:26:25
Postat av: Karolin

Uppdateraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! KVINNA min, sardill hoho

2009-01-16 @ 19:30:17
URL: http://exceptionell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0