Det är så vi gör det här i STHLM

Jag är inte alls som för några år sen.
Jag kommer alltid vara tönt, född tönt alltid tönt. 
Men nu är jag mer en farlig tönt.

Frostnypen älva klädd i kaninpäls och vinter-stickat. Idag var det 5 killar på bron. Jag gick där. Jag tänkte att jag inte ska flytta på mig bara för att de står där och tror att de är coola bara för att de har byxorna i knävecken.
När jag närmade mig började de vända sig om och stirra. Jag märkte att de var i ca 11 års ålder och de började springa för livet.

En farlig tönt

Kommentarer
Postat av: Karolin

Haha min farliga tönt <3

2009-01-04 @ 22:06:35
URL: http://exceptionell.blogg.se/
Postat av: Julia

Hahaha, men sötaste! Fast så kanske jag inte får säga, nu förstörs ju din image... ;)

2009-01-04 @ 23:25:59
Postat av: malin

hahah jag är typ galet farlig, mooooooorrr!!!

2009-01-05 @ 00:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0