yääääääh

Sista måltiden.... I VEGETARISKT TILLSTÅND!!!!!

Nu har det alltså gått precis ett halvt år sen jag blev vegetarian. Det har varit rätt kul, men ganska onödigt. Frågan är vad jag ska äta imorgon.. hmm... flygande jacob måste det bli :)

Vad jag saknar:
Flygande Jacob

Vad jag rekomenderar i vegetarisk väg:
Falafel
Halloumi (grill-ost)
och falafel igen

Vi säger gratzgratz till soppe som fyller 18 år om två månader idag!!!! Då blir det körkort, och då blir det lir i en liten röd bil till Siesta-festivalen, hehehe känn absolut ingen så kallad press eller nått


Kommentarer
Postat av: Karolin

buuuuuuuuuuuuuhuuuuuuuuu dumma bloc party biljetter!!!!!!!!!!! :(:(:(:(:((:(:(:(:(:((:(:(:(:(((

2009-01-23 @ 23:14:08
URL: http://exceptionell.blogg.se/
Postat av: Sophie

Ja älskar din blogg så himmla mysig, MEN vilken jäääävla bild! Fy fan, man ser ju porer, finnar u name it! uhääääääääää

2009-01-23 @ 23:23:10
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: möööööööölin

nooooo i like the bild!!!!!!

fett sämst aaaaHHHHH ni måste stå upppppppppp!!!!!!

2009-01-24 @ 00:17:47
Postat av: emma

ge mig credd för bilden hallå!!!!!!!!!

2009-01-24 @ 01:04:34
URL: http://fuckhighheels.blogg.se/
Postat av: malinnnnnnnnnnn

credcred, meeeen det kan ha varit någon annan som har tagit den faktiskt! ;)

2009-01-24 @ 22:12:56
Postat av: Ester

Min dator segar så det går inte att kommentera det andra inlägget... Tänkte iaf säga att jag är frivillig att kolla Grey's Anatomy med dig. Skriv upp mig på listan. Gärna högst upp. :P

2009-01-25 @ 18:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0