TO MAKE IT COUNT

Jag älskar älskar all musik med trumpeter i. Jag är var kär i den lukten. Mitt golv knarrar extrem högt precis nedanför min säng. Ska åka till Jasmin-ackademin imorgon och stanna kvar som blondie, varför har jag inte kommit på ännu. Vill nog vara lite mer som blondinbella, hon är stört cool har jag kommit på. Eller för att Garg tycker jag liknar Resee Witherspoon. Fett olaglig några timmar senare med USB och CO. Har hittat det stereogena centrumet. Fast jag övergav det idag, stackars kashmir-katten. Ibland blir jag så arg på alla dessa meningslösa bloggare som varken vet upp eller ner så jag vågar knapt själv sätta mig vid datorn.Spökstaden är väl heller inte mycket till utropstecken, men raketen försöker iaf att inte skriva om hur otroligt synd det är om mig med hål i strumpan.

Idag begraver pappa sin kompis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0