i see signs now all the time


favorit i repris / facebook

Jag pratade just i telefonen med tre glada tjejer och en ännu gladare göteborgare live från Hässleholm. Lyssnar samtidigt på P3 live med Bloc Party, inspelad från cirkus i februari, alltså konserten som vi var på och konserter är bannemig det roligaste som finns, åhh taaaaaaaaagga!!! Festen blir så mycket roligare med mig i den, så snart kommer jag också ner dit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

SIESTA SIESTA SIESTA SIESTA <3




(kan hälsa kleerup från alla murmeldjur i skolan, om ni ber snällt)


Kommentarer
Postat av: Julia

Helt klart den BÄSTABÄSTABÄSTA början på sommaren!!!!!!!!!!!!!!!!



Haha, nu när jag har fått duscha så är jag fett taggad på festival igen! Skulle lätt kunna åka vidare till hultan nu på direkten :D <3

2009-05-31 @ 19:48:54
Postat av: Bruno

Ja DHÖR! Det kunde inte vart bättre! ÄLSKA ÄLSKA FETIVAL SIESTA OCH ALLT O ALLA!!!!! /Sophie hög på festival-lycka och sömnbrist

2009-05-31 @ 20:59:28
URL: http://hejbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0