NT 09!!!! RÖR EJ RÖR (gäller även tomas)

Den senaste tiden har jag varit i skolan:

måndag
tisdag
onsdag
torsdag
fredag
lördag
söndag
måndag
tisdag     -----> 21:15
onsdag   -----> 22:30
torsdag  -----> 21:30
fredag    -----> 23:10
lördag

och ändå har jag inte detta som projekt

Alltså, NT-vecka!!!!!!!!!!
Fasen va skoj vi hade, tycker dock lite synd om alla utomstående som var tvungna att stå ut med oss haha

MÅNDAG:

Samling 07:00


Hemligheten bakom denna asbraiga skylt??
jo den snoddes kl 4 söndag morgon någonstans i arlanda av några tjejer som hamnat lite fel... Plus att jag fick en metalbit i asiktet och blödde fett mycket
men ack så värt



(bild från helgen)
När kl slagit 8 sprang jag runt och va pacman------------->
i sisådär en timme. ASVARMT!!!!


så gjorde vi en Zzzz-ruta som blev väl använd

sjuuukt trött tjej somnade hemma i soffan vid 19-tiden, kl 20 väcker mamma mig och säger att jag kanske ska gå till min säng där jag sover tills 08:30,
alltså=
sömn i ca 13,5 timmar!!!!!!
(också väldigt värt)

TISDAG:


Fest i caféterian
brandlarmet gick, MEN det var inte vårat fel, utan någon ful unge som hade startat det av ren avundsjuka

ONSDAG:


nisse odlar gräs i k-korridoren
stackars andrea och caroline som fick damsuga den varje kväll haha



studiebidraget v.48 spenderades på diverse middagar



halv 11 på kvällen mår alla bra

TORSDAG:


stackars nisse



sen trädet..


nisse, ture och sam i trädet
sen åkte alla NT-människor NT-buss från rudbeck till malla och från malla tillbaka

FREDAG:


dagen är kommen!!!!! alla taggar galet!!!


NT-lunch precis innan första föreställningen..


..
viktor strippa i ren demonstartion till att de inte fick göra det på kvällsshowen


TACKTACKTACK RUDBECK!! SÅ SJUKT KUL!!!




SHOWEN

Emma smsar 06 på morgonen, "Malin!!!!!! ta med din hårspray jag har glömt min!!!!!!"
Yolanda säger "neeeeeeeej nu kommer jag behöva ta bort sminket när jag kommer hem ikväll!!!", när vi sminkar sönder oss innan föreställningarna
moralpanik?





















tacka facebook för alla bilder
min kamerasladd är bortsprungen, får dela med mig av mina bilder senare



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0