I would like a one-day Travelcard

Det här är faktiskt jättespännande! Nu ska vi kolla på alla de kändisar som jag genom åren har fått höra att jag är lik.

Gwen Stefani (seriöst bästa komplimangen, världens vackraste kvinna)
Drew Barrymore (min mamma var faktiskt lik henne förut, innan hon blev gammal och skröplig)
Ellen Page
Izabella Scorupco
Kate Winslet (fast alla vet ju att hon och Sophie är tvillingar)
Reese Witherspoon
Kate Hudson
Nu kommer jag inte på några fler! Det roliga är att folk aldrig säger samma människa, man är alltid lik någon annan hos olika människor. Fast jag tror jag har hört att jag e lik Juno mer än en gång..
Men, asintressant iaf!!!!
ska skriva en bok om likheter brb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0