Hallå… Hallå igen. Svara mig snälla svara är det nån här? Hallå… är du kvar än?





När jag mest av allt vill sova bort tiden för att den går så otroligt långsamt och jag vill att det ska hända något nununu, så kan man promenera. Jag älskar att promenera. Speciellt om man går till järvafältet och får klappa hästar, grisar, kossor, kaniner och får på köpet. Får är så snälla. Jag ville aldrig mer tvätta händerna efter för de luktade så gott.
Så där gott som bara får kan lukta.

(skriv någonting läskigt, typ nu)

Kommentarer
Postat av: karolin

vill också klappa får!!!

2010-01-26 @ 17:06:24
Postat av: li

plötsligt blev det så uppenbart för mig att jag inte är djurkär, skulle aldrig kunna beskriva ett får på det sättet, de luktar ju bondgård = inte en god parfymdoft

2010-01-26 @ 19:31:02
URL: http://schizosusanna.blogg.se/
Postat av: Anonym

guddddd att du bara kan gå dit!! härligt när man inte kan sova, själv går jag bara ner och kanske dricker ett glas vatten , kissar, och läser en gammal tidning. jag är verkligen ingen djurälskar (tycker det stinker) men dom där lammen är så extremt söta !!

ha en så härlig onsdag

johanna

www.stockholmandsouth.blogspot.com

2010-01-27 @ 12:18:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0