Varje dag matar jag sju djur på fyra olika ställen

Allra bäst är stark saft, är det önos ska det vara 1/3 saft, minst, garage är världens bästa lukt och jag har en grej för dyra shampon. Både Norrmalmstorg och St: Eriksplan säljer jordgubbar för 15 kr asken, jag shoppar loss och köper även naturgodis för 88 kr. Igår bet Kerstin mig i bröstvårtan och jag har köpt en mini-trä-cykel för 18 kr som ska få hänga runt min hals. Fast det finns ingen kedja som passar. Har kommit på att flyg blir gylf baklänges och den bästa frukosten är: 2 ägg, 2,5 dl mjölk, 1 stor matsked maizena + lite socker som man vispar ihop på plattan tills det blir en äggröra, egentligen är det en slags välling som ska rinna men jag tycker det blir godare när den är sladdrig.
Come with me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0