Man tänker kanske kokosbollar, tänker kanske knark. ”Ett anständigt liv”

På mitt vardagsrumsgolv spelade jag monopol med Karin och vann med 92 440 kr. Vi åt mjöklfria pannkakor för det fanns inga med mjölk. Till det hade vi mjölkfri glass, tofuline. Karin hade aldrig sett Låt den rätte komma in så vi drog ner rullgardinerna och Kerstin sov i mitt knä alla 109 minuter. Jag bjöd på aladdin och Karin ville inte ha någon höstnougat (den godaste), så jag kunde ta båda två. När filmen var slut matade vi igelkotten med leverpastej och jag tror han tyckte det var gott.

Kommentarer
Postat av: Sophie

hha fett sweet! Du och ebba är ju värsta teamet, jättefina bilder! Men när får jag leka med dig dååå?

2010-06-14 @ 11:10:54
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: Karinius

jädrar vad söta bilder det blev!! <3

2010-06-14 @ 13:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0