Siesta ägde arabkung fast min mobil är putsväck men jag är glad ändå :D :D :D :D

Röyksopp
Teddybears
Familjen
Thåström
Anttila
Ingenting
Maskinen
Hives
Name the Pet
m.m.m.m.m.m.m osv osv etc etc etc
drickyoghurten, plastglas, Svt, pressening, handduk, skinkost, frisören, ica, , engångskameror, festival-hästar, highway man, staten sparkar på de som redan ligger arbetslös medvetslös gud älskar muff gud hatar mig, gula halsduken, blåsor på tungan, blinkande toan
festivalen äger som en häger i vinäger och jag är ganska ren nu igen fast jag råkade gråta lite idag för mamma tvättade mitt orangea linne som hon absolut inte fick tvätta, men jag äger vidare

Kommentarer
Postat av: karolin

AHAHAHAHAHA fyyyyy. tur att man är lika snygg som full

2010-05-31 @ 18:24:56
Postat av: Sophie

asså love!! Första natten trodde jag verkligen att jag växt ifrån allt dt där men FAAAN heller! Jag tänker ALDRIG bli för stor för soluppgångar över misären!

2010-05-31 @ 20:43:18
URL: http://hejbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0