Jag är alldeles för lojal, ett förortsbarn

Igår fick maj-himmelen för sig att hagelsnöa
det kom väldigt mycket slask ner till oss...
fast det smälte snabbt bort så idag kunde vi ha picnic och här förklarar tjejen hur mycket det haglade
det haglade så mycket att hon var tvungen att gestikulera till.
Lägg märke till finlådan som kostade 5 kr och även funkar som en utmärkt picnic-korg
jag äter minst 10 äpplen i veckan
och vi drack kaffe ur emalj-koppar
som man kan sätta ett lock på så håller värmen lite bättre
ville man så fanns det mjölk att blanda i
nu för tiden hänger man på tok för lite saker i träd
fast det tyckte inte chokladen
den tyckte heller inte om solen utan smälte och fastnade på mig
jag tycker att det är lite roligt att hon äter äpplen precis som seriefigurer gör
(lägg märke till klisterlappen)

Kommentarer
Postat av: Sophie

men ofta det hagla, och ofta ni har tagit fram studsmattan och du inte har sagt det till MIG!!!!!

2010-05-06 @ 23:31:33
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: karolin

chokladen ser ut som hamster mat hahaha

2010-05-07 @ 20:55:38
Postat av: Kim

hahahaha, asså... bilden med chokladen smält över fingret... Jag ska citera Marcus: "Åhhhh, fyfan vilken äcklig svamp!!" hahahahahahahahah xD

2010-05-07 @ 23:25:16
URL: http://itsybitsies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0