Den gråas kroppslära

ahhhh i natt drömde jag det läskigaste någonsin. Vi var nog i fjällen, eller någonstans, eller kanske var det öken förresten, fast jag tror vi var rätt nära norge. Där fanns ett hus helt öde som vi var i, det var stort med flera våningar. Så en dag var jag och emma ensamma i huset, och då kommer en stor folka och ur den hoppr två män med gevär som börjar skjuta på huset. Vi gömde oss under sängarna och tillslut försvann de. Se nästa dag var även Julia och sophie med i huset, och då kom männen med gevären tillbaka. Den här gången gick de in i huset för de ville döda oss. Vi försökte gömma oss och tillslut så klättrade vi upp på vinden. Sen flydde jag och emma.
Det här var det nog läskigaste jag någonsin varit med om även fast det bara var en dröm. Skyller på sjukt spännande greys anatomy-avsnitt.
Ahh jag kommer aldrig gå och lägga mig igen. Seriöst jag tror det har hänt på riktigt. rädd tjej

Kommentarer
Postat av: sophie

kom o sov hos mig!

2010-10-09 @ 17:40:13
URL: http://hejbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0