Maria Sophie Jaqueline Lindberg

På SÖS bor denna dam, Sophie 19 år, ett litet tag. Hon hade tappat balansen och föll då på sin arm som gick i 34 bitar
Hon var väldigt trött men visade ändå glatt upp sina mormorstrosor
Hon fick en smutsrosa cardigan för smutsrosa är bästa färgen och tanken med den var att hon enkelt skulle kunna få in armen i den, för man slipper ju ta den över huvudet
Så fick hon choklad och vi hade med oss glass och islatte. Mamma ville absolut ge Sophie ett kort, så då förmedlade jag det
Julia var såklart med, fin som få
En vänsterarm,  vi tänkte att benet skulle vara mycket bättre om det satt en cm åt pilarnas riktning, istället för framför sin benpipa
alltså, nr 1 ska upp till nr 2. Sen var det 33 andra bitar också. Då krävdes det metall och sånt
Det kom en helikopter. Tjejen som satt i den såg som tur var ganska pigg ut, i alla fall inte halvdöd
tänkte att den här låten passade hemskt bra in här

Kommentarer
Postat av: Lot



Jag minns trosorna. Dom är verkligen jättesexiga. Jag frågade efter landstingets svarta string, men förgäves.

2010-09-02 @ 18:19:38
Postat av: sophie

haha! Gud vilka fina bilder speciellt den på julia!! dom på mig va väll lite tveksamma men hela jag känns ganska så tveksam så dt får väll gå för nu. PUSS för att ni kooom!!! <3<3<3<3

2010-09-03 @ 12:41:16
URL: http://hejbruno.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0