ADJÖ MÖRKER / SOPPTORSDAGAR

Under hösten och vintern kom vi på en ny grej man kunde göra. Sopptorsdag. Som en aktivitet liksom. Man träffas och äter, logiskt nog, soppa och massa annat gott precs varje torsdag. Då har man något att se fram emot och alla vet om att just torsdagarna så är man uppbokad till sin sopptorsdag. Så gjorde vi ett schema över vem som hade vilken vecka. Det var så himla bra.
Sopptorsdagarna var liksom en höstgrej. För då var det kallt.
Nu får vi ta och komma på en vårgrej.

Kommentarer
Postat av: Sophie

tisdagsrödvin! fett snyggt folk, vill hänga mer me dom ju

2011-04-03 @ 21:14:57
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: Anonym

hjälp vad trött jag ser ut! tur att jag åkte iväg en stund, hade glömt hur sliten jag var! hehe. men fett snygg du är sophie!

2011-04-04 @ 13:42:53
Postat av: Anonym

hjälp vad trött jag ser ut! tur att jag åkte iväg en stund, hade glömt hur sliten jag var! hehe. men fett snygg du är sophie!

2011-04-04 @ 13:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0