William Badar

Hej! Jag heter William och är Malins favorit. Jag är 10 år gammal och har sovit i Malins säng i hela mitt liv, varenda natt. En dag fick jag bada för jag hade råkat doppa hela min långa svans i en stor kopp te så den var lite äcklig. Sen tycker jag väldigt mycket om att bada också.
Man simmar bara runt lite och har det bra
Jag kan göra vattenkokaren också!
Och jag är en hejjare på dykning
Malin tvättade mig med någon grej, de vita prickarna som man ser.
och jag bara gliiiiiiiiiider
Fast sköljningen allra sist var inte så skön, ganska kall faktiskt
Och nu hänger jag här på tork! Ja jag har ett örhänge, fick det av Malin i ett-årspresent. När jag fyllde två fick jag en flytväst som hon hade sytt och stoppat i frigolit i. Bra va?
dropp dropp

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hahaha! jag döör! lille william har talat :D

2011-02-07 @ 00:08:41
Postat av: sophie

haha fett sweet

2011-02-07 @ 09:51:12
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: Anonym

Finaste bildspelet evah...enna...

2011-02-09 @ 00:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0