Vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här

En enormt solig dag tog jag med min pojkvän till bögsgård. Måste berätta för alla mina utlandsläsare (heehehhoohöhöö) att det kom typ en meter snö på ett dygn och blev helt sjukt många minusgrader igen, men efter orkanen kom supersolen och det var fint ute!
Vi hälsade på fåren som luktar så himla gott och det fanns ett bebisfår också.
Tyvärr så hamnade de andra djuren inte på bild, men det fanns bla två kalvar som nästan slikade i sig min nya reyvjacka
Det är roligt att mamma kommer ihåg när den röda hunden var en valp och sprang runt som en tok på gården.
Nu är den gammal och gosig
Tänk vilket bra hundliv att bo på en gård och få gå ut själv. Himla bra för mig också som gillar att klappa
och klia
Philip ville också klappa och klia
Hahaha den ser överkörd ut. Fast den ligger ju bara och njuter i solen!

Kommentarer
Postat av: sophie

haha fan va sjukt! ofta ni har mega mkt snö, kan verkligen inte fatta. Ser sjukt fint ut iaf! o phillip ser skäggig ut!

2011-02-14 @ 09:49:49
URL: http://hejbruno.blogg.se/
Postat av: lina

vad kul med arken ju! var nära att söka dit själv, var där och pratade med dom och allt. vi har samma smak:D

2011-02-15 @ 10:43:29
Postat av: Anonym

lina skrev det där sista

2011-02-15 @ 10:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0