Husdjursmässan

Jag och Emma fick gå före i kön för vi är vip!! hihi snäll julia som fixade in oss gratis. Husdjursmässan. AWESOME. Imorse frågade jag philip om det är ett smart drag att ha på sig döskalle-tröja så att man skrämmer bort alla barn som står i min väg när jag ska klappa. Vi klappade mops och iller, jag fick hålla i en hamster och när jag frågade om jag fick så stirrade tanten + alla 5 åringar på mig som om jag var knäpp. vad!? självklart fick jag hålla i en råtta också och råttanten ville bota emmas rått-rädsla så hon fick klappa lite hon med. emma funderade även starkt på ponnyridningen, hihi. illrar är så himla söta! fast de luktar jätteilla. illra hahahah. Jag vill ha ett djur!!! djur <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0